poniedziałek, 10 maja 2021

Figi modelujące - czy lubicie w nich chodzić?


  Figi wysoka talia Mesh

Mam figi Mesh i jestem z nich zadowolona ładnie modelują talię oraz są wygodne, przewiewne.
Kiedyś nie byłam przekonana do tego typu bielizny. Natomiast ostatnio trochę mi przybyło w pasie więc ładnie spłaszczają brzuszek oraz boczki.
Kupiłam sobie figi w naturalnym kolorze ponieważ latem nosząc jasne rzeczy dobrze się prezentują pod ubraniem.
 Panie mające problem z otarciem ud będą zadowolone z  bermudów wysoka talia.
Ochronią uda przed otarciami i ładnie wymodelują talię.



Praktyczna jest bielizna modelująca wykonana z najlepszych materiałów. Duży wybór jest w sklepie internetowym Pradlo.
Klasyczne figi modelujące każda z nas znajdzie odpowiedni model dla siebie.
Skoro jeszcze nie macie tego typu majtek w swojej szafie warto je kupić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz