poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Jakie bluzki do pracy?

Odwieczny problem każej z nas , w co się ubrać.. Stajemy codziennie rano i nie wiemy, co mamy na siebie założyć.
Warto jednak się zdyscyplinować i zadbać o swój codzienny ubiór do pracy, zakupy.
Wystaryczy połączyć ze sobą kilka elementów garderoby, by do siebie pasowały i stworzymy wiele interesujących stylizacji na różne okazje.
Ostatnio sklmpletowałam moją garderobę o kilka bluzek damskich w Pradlo dobrze wkomponowały się w moją garderobę.

Bluzki w jednolitym kolorze oraz  wzorzyste stworzyłam kilka ciekawych zestawów w połączeniu ze spodniami, dżinsami, spódnicą.

Warto dopasować, tak garderobe by mieć z   3 elementów garderoby kilka zestawów ubioru na różne okazje. Ucząc się, tak dobrej umiejętności komponowania ubioru unikniemy wpadek, że znowu nie mam w co się ubrać. Dzięki temu wydamy umiejętnie nasze pieniądze i zaoszczędzimy codziennie czas stojąc przy szafie.
Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz