środa, 28 sierpnia 2019

Piżamy wygoda i funkcjonalność w czasie snu.

Uwielbiam czuć się swobodnie i dobrze w wygodnym ubraniu. Dlatego w czasie snu zwracam uwagę w jakiej bieliźnie śpię. Ostatnio zwróciłam uwagę na piżamy damskie w Pradlo wygodne i wykonane z miękkiej wiskozy.


W czasie snu musimy mieć wygodną bieliznę z przyjaznych dla ciała dzianin. Dlatego stawiam na dobrą bieliznę nocną. Ostatnio przypadły mi barodzo piżamiki z wiskozy firmy De Lafenste, które zakupiłam w sklepie Pradlo. Ładne kolory i fasony ze spodniami rybaczkami oraz bluzka z krótkim rękawem.




Jesień zbliża się więc warto mieć w swojej garderobie piżamę wiskozową. Sprawdzi się w każdych okolicznściach w domu, sanatorium, delegacji.
Polecam piżamy wiskozowe sam mam i jestem zaczwycona nimi.
Miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz